Välkommen till min HundBlogg

Nice bild jag hittat på google
Jag har alltid varit  väldigt hundintresserad ända sedan jag var liten. Men det är nog för att min pappa har varit riktigt hundintresserad han också. Han har tillockmed jobbat med hundar. 
 1. En vettig Westie kostar mellan 10-12 tusen kr och om man alltid ska trimma den kostar det totalt minst 42 000 kr! Och sen är det ju all hundmat, alla veterinärbesök,hundleksaker och massor med saker. 
2. Hunden får inte enligt lag lämnas ensam i mer än 6 timmar, och det blir ju ett problem för vissa inklusive mig. Men det går väll att lösa på något sätt. T.ex nån pensionär i ditt kvarter som kan ta hand om den, nåt skolbarn, hunddagis eller om någon jobbar nära kan man ju gå hem på någon rast eller lunch och rasta den.
Men sen finns det ju självklart massor med andra saker som: vem ska ha hunden när man reser bort någonstans i en vecka eller något. Fast det är litte lättare att hitta en lösning på.

Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0