Några bra hundnamn då eller?

 Jo, på min förra blogg så skrev jag om nästan samma sak som den här, bara att denna blogg är något bättre. Och då trodde jag att jag i så fall skulle få en westie tik. Och då kom jag på en massa bra namn men nu blir de ju en hane isåfall... ahh då måste jag gå in på den dära _sidan_igen_ och leta efter bra namn bland typ 20 000 namn........  hah det är så irriterande. Men kommentera gärna och ge förslag om vad som passar en westie hane.


                                      

  • Rufus
  • Aska
  • Virvel 
  • Frozt 
  • Popcorn
  • Polly                
  • Blizzard
  • Freeze          
  • Breeze          
  • Misty             
  • Marabou      
  • Currie
  • Charley        
  • Sockervadd  
  • Fonz              
  • Gnistan       
  • Pepzie
  • Cola              
  • Luffzen         
  • Lakritz          
  • Nacho          
  • Ruff                  
  • Saffran       
  • Tacco         
  • ASSÖTA westievalpar som jag tog från google
           

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0